Tutoriale

Cum fac o conferință pe zoom?

Pasul 1:

Te înregistrezi pe ZOOM.
După ce te-ai înregistrat trebuie să descarci aplicația.

Dupa ce o instalezi introduci e-mail-ul și parola.
Apeși pe butonul Sign In.

Pasul 2:

În fereastra care apare apeși pe butonul New Meeting.

Pasul 3:

Ai facut deja o conferință. Hai sa găsim datele de identificare.
Apeși pe butonul din stânga sus ca în fotografia de mai jos.

Pasul 4:

Ne apare o fereastră cu toate datele conferinței noastre.

Avem două variante:
- Copiem adresa conferinței (apăsăm butonul COPY URL) și o trimitem mai departe catre participanții la conferință.
- Copiem Meeting Id si Password și le trimitem mai departe catre participanții la conferință.

Pasul 5:

Pe masură ce utilizatorii intră fereastra se redimensionează singură.
ATENȚIE: Dacă nu ai activat camera web si microfonul poți face asta apăsând cele două butoane din stânga jos.